Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Новікова, О.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Логачова, Л.М. |
|
dc.date.accessioned |
2017-08-29T12:55:49Z |
|
dc.date.available |
2017-08-29T12:55:49Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості фінансування соціальної інфраструктури в процесі бюджетної децентралізації / О.Ф. Новікова, Л.М. Логачова // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 4–12. — Бібліогр.: 26 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123115 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто систему міжбюджетних відносин з урахуванням принципів партнерства центральної та місцевої влади, що відображені у Хартії місцевого самоврядування. Визначено специфіку фінансового забезпечення соціальної сфери в умовах бюджетної децентралізації. Проаналізовано досвід реалізації першого етапу реформи бюджетної децентралізації в Україні. На підставі оцінки результатів за підсумками виконання бюджетів всіх рівнів у 2015-2016 рр. виявлено позитивні тенденції зростання обсягів власних ресурсів місцевих бюджетів, збільшення обсягів освітньої та медичної субвенцій обласним бюджетам та бюджетам об’єднаних територіальних громад.Виявлено неврегульовані аспекти нової системи міжбюджетних відносин та надано пропозиції щодо подальшого удосконалення фінансового забезпечення соціальної інфраструктури для забезпечення активізації соціальних ресурсів розвитку держави та регіонів.Обґрунтовано, що підвищення ефективності функціонування соціальної інфраструктури потребує оптимізації мережі бюджетних установ, затвердження державних соціальних стандартів надання державних послуг у галузі освіти та охорони здоров’я як основи для розрахунків фінансових потребгромад та їхніх місцевих бюджетів та визначення розміру субвенцій. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассмотрена система межбюджетных отношений с учетом принципов партнерства центральной и местной власти, изложенных в Хартии местного самоуправления. Определена специфика финансового обеспечения социальной сферы в условиях бюджетной децентрализации.Проанализирован опыт реализации первого этапа реформы бюджетной децентрализации в Украине. На основании оценки результатов по итогам исполнения бюджетов всех уровней в 2015-2016 гг. Выявлены положительные тенденции роста объемов собственных ресурсов местных бюджетов, увеличение объемов образовательной и медицинской субвенций областным бюджетам и бюджетам объединенных территориальных общин.Выявлены неурегулированные аспекты новой системы межбюджетных отношений и даны предложения по дальнейшему совершенствованию финансового обеспечения социальной инфраструктуры для обеспечения активизации социальных ресурсов развития государства и регионов.Обосновано, что повышение эффективности функционирования социальной инфраструктуры нуждается в оптимизации сети бюджетных учреждений, утверждении государственных социальных стандартов предоставления государственных услуг в области образования и здравоохранения в качестве основы для расчетов финансовых потребностей общин и их местных бюджетов и определения размера субвенций. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The system of intergovernmental relations, taking into account the principles of partnership of central and local authorities, which are reflected in the Charter of Local Self-Government. The specificity of the financial providing social services in terms of fiscal decentralization.The experience of the first phase of fiscal decentralization reform in Ukraine. Based on the evaluation result for the execution of the budgets of all levels in the years 2015 -2016. The positive trend of growth in their own local budget resources, increase educational and medical subsidies to regional budgets and budgets united communities.Found unresolved aspects of the new intergovernmental fiscal framework and provided suggestions for further improvement of financial provision of social infrastructure to ensure the promotion of social resources of the state and the regions.Proved that improve the efficiency of social infrastructure needs to optimize network of budgetary institutions, adoption of social standards of public services in education and health as the basis for the calculation of the financial needs of their communities and local budgets and determine the amount of subsidies. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Міжнародна та регіональна економіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості фінансування соціальної інфраструктури в процесі бюджетної децентралізації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особенности финансирования социальной инфраструктуры в процессе бюджетной децентрализации |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features finance social infrastructure in the process of fiscal decentralization |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
336.14:330.341.46:338.583 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті