Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Маковецкий, С.А.
dc.date.accessioned 2010-10-01T16:27:21Z
dc.date.available 2010-10-01T16:27:21Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга) / С.А. Маковецкий // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 219-225. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1814-8913
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12281
dc.description.abstract У статті виконаний аналіз методологічних аспектів ринкових мереж і стратегії маркетинг-мікса в структурі ринкової мережі. Дано обґрунтування використання мережевих підходів на рівні мезо- і мікрорівнів маркетингу інновацій. uk_UA
dc.description.abstract В статье выполнен анализ методологических аспектов рыночных сетей и стратегии маркетинг-микса в структуре рыночной сети. Дано обоснование использования сетевых подходов на уровне мезо- и микроуровней маркетинга инноваций. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України uk_UA
dc.subject Нові економічні системи в сучасних умовах uk_UA
dc.title Сетевые подходы в системе маркетинга инноваций (теоретические аспекты рыночных сетей и маркетинга) uk_UA
dc.title.alternative Мережеві підходи до системи маркетингу інновацій (теоретичні аспекти ринкових мереж і маркетингу) uk_UA
dc.title.alternative Network approaches to system of marketing innovations (theoretical aspects of networks of markets and marketing) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:330.322


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис