Приведены результаты апробации программно–технологического инструментария процессов предоставления услуг, полученные во время его внедрения в работу двух отделений связи г. Гомеля. Описана методика анализа качества предоставления услуг, которая легко распространяется на другие проблемне области. На конкретном примере рассмотрена технология системного анализа динамики изменения «узких мест» в ходе имитационного эксперимента, позволяющая исследовать сложные процессы в условиях, значительно отличающихся от существующей практики организации работы отделений связи.
Наведено результати апробації програмно-технологічного інструментарію надання послуг, отримані під час його впровадження у роботу двох відділень зв’язку м. Гомеля. Описано методику аналіза якості надання послуг, яка розповсюджується на інші проблемні сфери. На конкретному прикладі розглянуто технологію системного аналізу динаміки зміни «вузьких місць» у процесі імітаційного експерименту, яка дозволяє досліджувати складні процеси в умовах, що значною мірою відрізняються від наявної практики організації роботи відділень зв’язку.
The results of the trial of program and technological tools for automation of service process simulation obtained via applying them to the operation of two Homel regional post offices are discussed. Methods for analysis of the quality of postal services are described. They are spread trivially over other problem areas. Technology of the system analysis of the “bottlenecks” change in the course of simulation experiment is considered. It permits one to study complicated processes under conditions markedly different from the conventional operation of post offices.