Анотація:
В даній роботі досліджується ігрова модель взаємодії користувачів, що виконують паралельні обчислення у гетерогенній багатопроцесорній системі. Запропонований підхід моделювання застосовується до задачі множення матриць з планувальником мін-мін. Дією користувачів у даному випадку є розмір блоку на яку розрізається матриця. Експериментально отримані характеристики системи були використані для налаштування імітаційної моделі, що дозволило виміряти оцінку часу завершення роботи для всіх можливих комбінацій розбиття задач по процесорам та побудувати поверхню залежності часу закінчення роботи для кожного користувача. Отримані результати були обґрунтовані і узагальнені на базі ігрового підходу, зокрема, показано існування точки рівноваги Неша для взаємодії двох користувачів та знайдені умови її Парето неефективності.