Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

l₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Zhiteckii, L.S.
dc.contributor.author Pilchevsky, A.Yu.
dc.contributor.author Solovchuk, K.Yu.
dc.date.accessioned 2017-05-19T14:46:42Z
dc.date.available 2017-05-19T14:46:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation l₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft / L.S. Zhiteckii, A.Yu. Pilchevsky, K.Yu. Solovchuk // Кибернетика и вычислительная техника. — 2016. — Вип. 185. — С. 21-34. — Бібліогр.: 19 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0452-9910
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/117069
dc.description.abstract В рамках современной теории управления поставлена и решена задача так называемой l₁-оптимизации цифровых П- и ПИ-автопилотов для управления боковым движением некоторого летательного аппарата при наличии неконтролируемых внешних возмущений типа порыва ветра. Предложены численные методы нахождения оптимальных значений параметров автопилотов. Полученные результаты являются прикладными. uk_UA
dc.description.abstract В рамках сучасної теорії керування поставлено і розв’язано задачу так званої l₁-оптимізації цифрових П- та ПІ-автопілотів для керування бічним рухом деякого літального апарату за наявності неконтрольованих зовнішніх збурень типу пориву вітру. Встановлені умови стійкості системи керування з двома зворотними зв’язками. Запропоновані чисельні методи знаходження оптимальних значень параметрів автопілотів. Отримані результати є прикладними. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of the paper is to synthesize a digital autopilot which is able to maintain a given roll orientation of an aircraft with a desired accuracy and to cope with an arbitrary external disturbance (a gust) whose bounds may be unknown. Results. The necessary and sufficient conditions guaranteeing the stability of the two-circuit feedback discrete-time control system are established. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и вычислительная техника
dc.subject Интеллектуальное управление и системы uk_UA
dc.title l₁-Optimization Approach to Design of Digital Autopilots for Lateral Motion Control of an Aircraft uk_UA
dc.title.alternative l₁–оптимизационный подход к построению цифровых автопилотов для управления боковым движением летательного аппарата) uk_UA
dc.title.alternative l₁–оптимізаційний підхід до побудови цифрових автопілотів для керування бічним рухом літального апарату uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис