Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Інформаційно-комунікаційні аспекти формування і функціонування наукових шкіл видавничо-поліграфічної галузі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Семенюк, Е.П.
dc.contributor.author Котляревський, Я.В.
dc.contributor.author Мельников, О.В.
dc.date.accessioned 2017-05-17T09:07:37Z
dc.date.available 2017-05-17T09:07:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Інформаційно-комунікаційні аспекти формування і функціонування наукових шкіл видавничо-поліграфічної галузі / Е.П. Семенюк, Я.В. Котляревський, О.В. Мельников // Наука та інновації. — 2016. — Т. 12, № 2. — С. 71—89. — Бібліогр.: 53 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1815-2066
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/scin12.02.071
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/116871
dc.description.abstract Розглянуто притаманні науковим школам певні типологічні риси, особливу увагу приділено інформаційно-комунікаційним аспектам проблеми. Розкрито особливості організації наукових досліджень у видавничо-поліграфічній галузі. Відзначено специфіку галузевої науки, яка полягає в тому, що в ній формування наукових шкіл тісно пов’язане з роботою спеціалізованих вищих навчальних закладів. Проаналізовано процес утворення та розвитку львівсько- київської школи технології поліграфічного виробництва, зокрема роботи зі створення та застосування фотополімерних друкарських форм у поліграфічному виробництві. На прикладі виникнення й діяльності львівсько-київської школи технології поліграфічного виробництва перелічені ознаки наукової школи та показано, що наукові школи формуються суспільними потребами, самою логікою розвитку науки та практики, протягом тривалого часу виконують фундаментальні та прикладні дослідження з певного напрямку і мають вагомі досягнення, що отримали громадське визнання на батьківщині та за кордоном. З урахуванням цього окреслені функції наукової школи. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены присущие научным школам определенные типологические черты, особое внимание уделено информационно-коммуникационным аспектам проблемы. Раскрыты особенности организации научных исследований в издательско-полиграфической отрасли. Отмечена специфика отраслевой науки, которая состоит в том, что формирование научных школ в ней тесно связано с работой специализированных высших учебных заведений. Проанализирован процесс образования и развития львовско-киевской школы технологии полиграфического производства, в частности работы по созданию и применению фотополимерных печатных форм в полиграфическом производстве. На примере возникновения и деятельности львовско-киевской школы технологии полиграфического производства перечислены признаки научной школы и показано, что научные школы формируются общественными потребностями, самой логикой развития науки и практики, в течение длительного времени выполняют фундаментальные и прикладные исследования в определенном направлении, имеют весомые достижения, которые получили общественное признание на родине и за рубежом. Исходя из этого очерчены функции научной школы. uk_UA
dc.description.abstract Essential typological features of scientific schools are investigated, paying special attention to informational and communicational aspects of the problem. Peculiarities of scientific research organization in printing and publishing branches are revealed. A specific character of branch science consisting in the fact of close connection between scientific school formation and the activities of specialized higher education institutions is noted. The process of the establishment and development of the Lviv-Kyiv school of printing industry technologies, particularly regarding activities on development and application of photopolymer printing forms in printing production is analysed. On the example of the formation and the activity of the Lviv-Kyiv school of printing and publishing technologies the features of scientific school are listed. It is shown that scientific schools are formed under the influence of society demands, by the logic of science and practice development providing long-term fundamental and applied research and having essential achievements of public recognition in the homeland and abroad. Given this the functions of scientific schools are defined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та інновації
dc.subject Світ інновацій uk_UA
dc.title Інформаційно-комунікаційні аспекти формування і функціонування наукових шкіл видавничо-поліграфічної галузі uk_UA
dc.title.alternative Информационно-коммуникационные аспекты формирования научных школ издательско-полиграфической отрасли uk_UA
dc.title.alternative Informational and Communicational Aspects of Forming and Functioning Scientific Schools of Publishing and Printing Branch uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис