Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Математичні моделі і комп’ютерні симуляції як інструменти пошуку інноваційних шляхів розвитку вищої школи

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шевчук, А.В.
dc.date.accessioned 2017-03-04T15:24:44Z
dc.date.available 2017-03-04T15:24:44Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Математичні моделі і комп’ютерні симуляції як інструменти пошуку інноваційних шляхів розвитку вищої школи / А.В. Шевчук // Наука та інновації. — 2012. — Т. 8, № 5. — С. 11-22. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1815-2066
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/scin8.05.011
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/114242
dc.description.abstract Зроблено критичний огляд математичних моделей і комп’ютерних симуляцій як інструментів пошуку інноваційних шляхів розвитку вищої школи. Показано, що сьогодні найбільше значення мають комп’ютерні симуляції, які вже використовують для практичних цілей з метою визначення для національних освітянських систем оптимального студентського контингенту, штатів університетів, кількості аудиторій тощо залежно від демографічної ситуації і фінансових можливостей в тій чи інший країні. Автономні освітянські системи розглянуто як дисипативні структури, при цьому показано що їх існування, яке відірвано від виробництва, суперечить законам фізики і природі цих структур. Для виправлення ситуації запропоновано підпорядкування вищої школи хоча б у частині життєво необхідних спеціальностей відповідним промисловим дисипативним структурам. uk_UA
dc.description.abstract Сделан критический обзор математических моделей и компьютерных симуляций как инструментов поиска инновационных путей развития высшей школы. Показано, что сегодня наибольшее значение имеют компьютерные симуляции, которые уже используют на практике с целью определения для национальных образовательных систем оптимального студенческого контингента, штатов университетов, количества аудиторий и т. п. в зависимости от демографической ситуации и финансовых возможностей в той или другой стране. Автономные образовательные системы рассмотрены как диссипативные структуры, при этом показано, что их существование, которое оторвано от производства, противоречит законам физики и природе этих структур. Для исправления ситуации предложено переподчинение высшей школы хотя бы в части жизненно необходимых специaльностей соответствующим промышленным диссипативным структурам. uk_UA
dc.description.abstract The critical review of mathematical models and computer simulations as instruments for search of innovative ways of higher school development is done. It is shown that today computer simulations, which are already used in practice to determine optimum of student contingent, university staff, amount of audiences etc. in the national educational systems depending on a demographic situation and financial possibilities of one or another country, are the most important. The autonomous educational systems are considered as dissipative structures, while it is shown that their existence, which is alienated from production, contradicts to the laws of physics and the nature of these structures. To correct the situation reassignment of higher school, at least in terms of vitally necessary specialties relevant to industrial dissipative structures, is proposed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та інновації
dc.subject Наукові основи інноваційної діяльності uk_UA
dc.title Математичні моделі і комп’ютерні симуляції як інструменти пошуку інноваційних шляхів розвитку вищої школи uk_UA
dc.title.alternative Математические модели и компьютерные симуляции как инструменты поиска инновационных путей развития высшей школы uk_UA
dc.title.alternative Self-Organization, Enthropy in Nature and Economic Mathematical Models and Computer Simulations as Instruments for Search of Innovative Ways of Higher Education Progress uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис