Статтю присвячено проблемі впровадження інтерактивних методів навчання в процес професійної підготовки менеджерів. Визначено роль і значення інтерактивних методів навчання у сучасній вищій школі. Подано короткий ретроспективний аналіз використання інтерактивних методів навчання у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Проаналізовано особливості їх використання у навчальному процесі підготовки менеджерів. Презентовано досвід впровадження інтерактивних методів навчання при викладанні курсу «Психотехнології управління персоналом» для студентів-менеджерів.Наведено приклади модифікованих інтерактивних вправ, які було розроблено та апробовано у процесі викладання курсу.
Статья посвящена проблеме внедрения интерактивных методов обучения в процесс профессиональной подготовки менеджеров. Определены роль и значение интерактивных методов обучения в современной высшей школе. Представлен короткий ретроспективный анализ использования интерактивных методов обучения в отечественной и зарубежной педагогике Проанализированы особенности их использования в процессе подготовки менеджеров. Представлен опыт внедрения интерактивных методов обучения при преподавании курса «Психотехнологии управления персоналом» для студентов-менеджеров. Приведены примеры модифицированных интерактивных упражнений, которые были разработаны и апробированы в процессе преподавания курса.
The article is devoted to the introduction of interactive teaching methods in the training of managers. There has been given the brief retrospective analysis of the use of interactive teaching methods in domestic and foreign education.There has been defined the role and importance of interactive teaching methods in the educational process. There has been made an analysis of the features of interactive teaching methods at the training of managers.The article acquaints with the experience in implementing interactive methods in teaching of the course "Mental technologies of Human Resource Management". There have been given the examples of modified interactive exercises that have been developed and tested during the educational process.