Анотація:
Метою та завданням даного дослідження є проаналізувати формально-структурні особливості
двокомпонентних лексичних одиниць та способів їх компонування в торгівельній терміносистемі турецької
мови, виявити продуктивні способи термінотворення. Основним методом дослідження є описово-
аналітичний метод (вивчення бінарних термінів-словосполученнь у структурному аспекті), метод
безпосередніх складників. Моделювання структури термінологічних словосполучень дає можливість більш
об’єктивно визначити, як та за допомогою яких засобів може актуалізуватися у мові певне складне
торгівельне поняття. Під час аналізу ми використовували загальноекономічні а також основні фахові вирази
торгівельної тематики, відібрані з тематичних словників а також сучасних турецьких торгівельних текстів з
урахуванням їх практичного значення в торгівлі.