Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Stability of the high-current ion beam compensated by electron beam in the induction LINAC drift gap filled with the dense electron cloud

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Karas, V.I.
dc.contributor.author Kornilov, Ye.A.
dc.contributor.author Manuilenko, O.V.
dc.contributor.author Tarakanov, V.P.
dc.contributor.author Fedorovskaya, O.V.
dc.contributor.author Silkin, M.Yu.
dc.date.accessioned 2017-01-14T20:12:42Z
dc.date.available 2017-01-14T20:12:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Stability of the high-current ion beam compensated by electron beam in the induction LINAC drift gap filled with the dense electron cloud / V.I. Karas, Ye.A. Kornilov, O.V. Manuilenko, V.P. Tarakanov, O.V. Fedorovskaya,M.Yu. Silkin // Вопросы атомной науки и техники. — 2013. — № 6. — С. 43-47. — Бібліогр.: 7 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-6016
dc.identifier.other PACS: 41.75.-i, 52.40.Mj, 52.58.Hm, 52.59.-f, 52.65.Rr
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/111802
dc.description.abstract In the work an injection of high-current electron and ion beams in a drift gap of the linear induction accelerator with collective focusing is studied. Consideration is carried out by means of numerical simulation by PIC-method in frame of full Vlasov-Maxwell equations set. It is shown, that a filling of a drift gap with the dense electron cloud, which is confined by magnetic field of trap configuration, on the one hand, provides charge compensation. However, on the other hand, it promotes development of electron and ion beams instability. Parameters (cloud density and temperature) and conditions, at which the energy spread of pulsed high-current (the density of particles 7·10¹⁷ m⁻³) ion beam does not exceed several percent are chosen. uk_UA
dc.description.abstract Розглядається інжекція потужнострумових електронного та іонного пучків у дрейфовий проміжок лінійного індукційного прискорювача з колективним фокусуванням. Розгляд проводиться за допомогою числового моделювання методом макрочастинок у рамках повної системи рівнянь Власова-Максвелла. Показано, що заповнення дрейфового проміжку щільною електронною хмарою, яка утримується магнітним полем пасткової конфігурації, з одного боку, забезпечує зарядову компенсацію, але, з іншого боку, сприяє розвитку нестійкості електронного і іонного пучків. Обрані параметри (густина і температура хмари) та умови, за яких розкид за енергією імпульсного потужнострумового іонного пучка (густина частинок 7·10¹⁷ m⁻³) не перевищує декількох відсотків. uk_UA
dc.description.abstract Рассматривается инжекция сильноточных электронного и ионного пучков в дрейфовый промежуток линейного индукционного ускорителя с коллективной фокусировкой. Рассмотрение проводится с помощью численного моделирования методом макрочастиц в рамках полной системы уравнений Власова-Максвелла. Показано, что заполнение дрейфового промежутка плотным электронным облаком, удерживаемым магнитным полем ловушечной конфигурации, с одной стороны, обеспечивает зарядовую компенсацию, но, с другой стороны, способствует развитию неустойчивости электронного и ионного пучков. Выбраны параметры (плотность и температура облака) и условия, при которых разброс по энергии импульсного сильноточного ионного пучка (плотность частиц 7·10¹⁷ m⁻³) не превышает нескольких процентов. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Національний науковий центр «Харківський фізико-технічний інститут» НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вопросы атомной науки и техники
dc.subject Новые и нестандартные ускорительные технологии uk_UA
dc.title Stability of the high-current ion beam compensated by electron beam in the induction LINAC drift gap filled with the dense electron cloud uk_UA
dc.title.alternative Стійкість компенсованого електронним пучком потужнострумового іонного пучка у дрейфовому проміжку ЛІП, заповненому щільною електронною хмарою uk_UA
dc.title.alternative Устойчивость компенсированного электронным пучком сильноточного ионного пучка в дрейфовом промежутке ЛИУ, заполненном плотным электронным облаком uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис