Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Разработка эффективного воздушного теплообменника для автомобиля на жидком азоте

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бондаренко, С.И.
dc.contributor.author Левин, А.Я.
dc.contributor.author Кудрявцев, И.Н.
dc.contributor.author Пятак, А.И.
dc.date.accessioned 2017-01-09T17:56:31Z
dc.date.available 2017-01-09T17:56:31Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Разработка эффективного воздушного теплообменника для автомобиля на жидком азоте / С.И. Бондаренко, А.Я. Левин, И.Н. Кудрявцев, А.И. Пятак // Вопросы атомной науки и техники. — 2003. — № 5. — С. 152-158. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-6016
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/111377
dc.description.abstract Предложена математическая модель воздушного теплообменника для криогенного автомобиля с противоточной схемой движения теплоносителей, учитывающая влияние влажности воздуха и снежно-ледяной шубы на его поверхности. Выполнен теоретический анализ температуры азота на выходе из теплообменника в зависимости от скорости движения автомобиля. Рассмотрены физические аспекты десублимации влаги на наружной поверхности теплообменника. Рассчитаны параметры инееобразования для конкретной модели воздушного теплообменника, предназначенного для криогенного автомобиля. uk_UA
dc.description.abstract Запропоновано математичну модель повітряного теплообмінника для кріогенного автомобіля з противоточною схемою руху теплоносіїв, що враховує вплив вологості повітря і сніжно-крижаної шуби на його поверхні. Виконано теоретичний аналіз температури азоту на виході з теплообмінника в залежності від швидкості руху автомобіля. Розглянуто фізичні аспекти десублімації вологи на зовнішній поверхні теплообмінника. Розраховано параметри інеюутворювання для конкретної моделі повітряного теплообмінника, призначеного для кріогенного автомобіля. uk_UA
dc.description.abstract The mathematical model of the air heat exchanger for the cryogenic automobile with the counterflow plan of motion of the heat transfer mediums is proposed, taking into account the influence of the air damp and snow-ice fur coat on its surfaces. The theoretical analysis of the nitrogen temperature on the output from the heat exchanger, depending on the automobile velocity, is accomplished. Physical aspects of the moisture desublimation on the outside surface of heat exchanger are considered. Parameters of the hoarfrost formation for concrete model of the air heat exchanger, intended for the cryogenic automobile, are calculated. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Національний науковий центр «Харківський фізико-технічний інститут» НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вопросы атомной науки и техники
dc.subject Физика и технология конструкционных материалов uk_UA
dc.title Разработка эффективного воздушного теплообменника для автомобиля на жидком азоте uk_UA
dc.title.alternative Розробка ефективного повітряного теплообмінника для автомобіля на зрідженому азоті uk_UA
dc.title.alternative Development of the effective air heat exchanger for automobile, operating on liquid nitrogen uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.484, 621.59


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис