Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Павлов, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Волков, А.Е. |
|
dc.contributor.author |
Волошенюк, Д.А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-02T20:11:19Z |
|
dc.date.available |
2017-01-02T20:11:19Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Инвариантная сетецентрическая система управления конфликтными ситуациями воздушных кораблей на этапе захода на посадку / В.B. Павлов, А.Е. Волков, Д.А. Волошенюк // Кибернетика и вычислительная техника. — 2015. — Вип. 180. — С. 45-65. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0452-9910 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/110279 |
|
dc.description.abstract |
Рассмотрен вопрос необходимости создания системы управления конфликтными ситуациями воздушных кораблей на этапе захода на посадку. Предлагается идея применения сетецентрических технологий для создания новой структуры системы управления воздушным движением в области гражданской авиации с целью обеспечения высокого гарантированного уровня безопасности полетов. Предложен подход к решению задачи, основанный на исследованиях в области дифференциальных игр и теории инвариантности. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуто питання необхідності створення системи керування конфліктними ситуаціями повітряних кораблів на етапі заходу на посадку. Пропонується ідея застосування мережецентричних технологій для створення нової структури системи керування повітряним рухом в галузі цивільної авіації з метою забезпечення високого гарантованого рівня безпеки польотів. Запропоновано підхід до вирішення завдання, заснований на дослідженнях в області диференціальних ігор та теорії інваріантності. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The purpose of this research is to create a method and system of conflict resolution between the aircrafts on the route of flight, takeoff and landing phases with the condition to provide a high and guaranteed level of flight safety. The approach considered in the article will be based on the principles of using the network-centric technologies and the theory of invariance. The expected result of this work is to create a new universal control system of conflict situations between the aircrafts based on network-centric technologies and principles of the theory of invariance, which will meet all the requirements of modern air traffic management (ATM) to provide a guaranteed level of safety. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України та МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Кибернетика и вычислительная техника |
|
dc.subject |
Интеллектуальное управление и системы |
uk_UA |
dc.title |
Инвариантная сетецентрическая система управления конфликтными ситуациями воздушных кораблей на этапе захода на посадку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Invariant net-centric control system for conflict avoidance of aircrafts in the landing phase |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
656.7.084 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті