Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного»
1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три».
Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у
Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тлумачиться автором
Л. Крщоновичем. Присвята складається із трьох частин. Все це також виявлено і в
графічному оздобленні видання. Кожний акафіст представлений відповідною композицією на титульному аркуші та в текстових ілюстраціях. Маємо яскравий приклад барокового синтезу графіки і слова.
Статья посвящена черниговскому изданию «Молитвослова триакафистного»
1697 г. В текстовой части и графическом оформлении книги обыгривается слово «три».
Три акафиста, Святая Троица, Троицкий собор и Троицко – Ильинский монастырь в
Чернигове. Герб И. Обидовского имеет три камня, символику которых объясняет автор
Л. Крщонович. Посвящение состоит из трех частей. Все это также выявляется и в
графическом оформлении издания. Каждый акафист представляет соответствующая
композиция на титульном листе и в текстовых иллюстрациях. Перед нами яркий
образец барочного синтеза графики и слова.
Hie article is devoted to the chemihiv publication of the prayer book 1697. Author built
composition of the book on word «three». Three akathist, Holy Trinity, Holy Trinity Cathedral,
Trinity Monastery in Chernigov. Coat of arms of I. Obidovsky has three stones, the symbolism
of them are explained by author L. Krschonovich. Dedication consists of three parts. All of
this is also revealed in graphic design of.
We have a vivid example of the Baroque synthesis of graphics and words.