Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Крутько, Т.В. |
|
dc.date.accessioned |
2010-08-10T13:31:41Z |
|
dc.date.available |
2010-08-10T13:31:41Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 226-231. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10984 |
|
dc.description.abstract |
В статье проанализировано использование гендерно маркированных элементов в рекламных текстах. Подавляющее большинство гендерно маркированных элементов представлено идентифицирующими и ролевыми лексическими единицами, которые в рекламных текстах часто функционируют в качестве обращения. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article analyses use of gender marked elements in advertisements. Overwhelming majority of gender marked elements are identifying and role lexical units, often functioning as appeal in advertisements. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
uk_UA |
dc.title |
Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті