Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Крутько, Т.В.
dc.date.accessioned 2010-08-10T13:31:41Z
dc.date.available 2010-08-10T13:31:41Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 226-231. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10984
dc.description.abstract В статье проанализировано использование гендерно маркированных элементов в рекламных текстах. Подавляющее большинство гендерно маркированных элементов представлено идентифицирующими и ролевыми лексическими единицами, которые в рекламных текстах часто функционируют в качестве обращения. uk_UA
dc.description.abstract The article analyses use of gender marked elements in advertisements. Overwhelming majority of gender marked elements are identifying and role lexical units, often functioning as appeal in advertisements. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.title Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис