Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Белова, А.Д. |
|
dc.contributor.author |
Васильева, О.А. |
|
dc.date.accessioned |
2010-08-10T13:01:30Z |
|
dc.date.available |
2010-08-10T13:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article considers modern approaches to advertising automobiles, namely the communicative strategies, terminology, new graphical decisions, argumentation characteristics. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
uk_UA |
dc.title |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті