Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Влияние эксплуатационно-технических параметров автосамосвала на параметры систем разработки глубокого железорудного карьера

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кривда, В.В.
dc.date.accessioned 2016-12-01T17:43:43Z
dc.date.available 2016-12-01T17:43:43Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Влияние эксплуатационно-технических параметров автосамосвала на параметры систем разработки глубокого железорудного карьера / В.В. Кривда // Геотехнічна механіка: Межвед. сб. науч. тр. — Днепропетровск: ИГТМ НАНУ, 2014. — Вип. 115. — С. 156-163. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-4556
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109524
dc.description.abstract В статье представлены исследования влияния конструктивного усовершенствования карьерного автосамосвала на параметры транспортных коммуникаций и формирование рабочего борта карьера. На основании возможности увеличения силы тяги обоснованы повышенные продольные уклоны автодорог по критерию безопасности. Выполнено исследование зависимости увеличения продольного уклона автомобильных дорог на дополнительный разнос борта карьера. Установлено отношение применяемого продольного уклона дороги к рекомендуемому, которое выражено логарифмической функцией. На примере карьера ПАО "Полтавский ГОК" выполнен анализ наклонных участков существующих продольных уклонов постоянных технологических и временных автомобильных трасс. Рассчитаны рекомендуемые продольные уклоны автомобильных дорог для глубоких горизонтов Полтавского карьера. Выполнено сравнение существующих продольных уклонов постоянных технологических и временных дорог, проектных величин и рекомендуемых. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлені дослідження впливу конструктивного удосконалення кар'єрного автосамоскиду на параметри транспортних комунікацій і формування робочого борта кар'єру. На підставі можливості збільшення сили тяги обгрунтовані підвищені поздовжні ухили автодоріг за критерієм безпеки. Виконано дослідження залежності збільшення поздовжнього ухилу автомобільних доріг на додатковий рознос борта кар'єру. Встановлено ставлення застосовуваного поздовжнього ухилу дороги до рекомендованого, яке виражене логарифмічною функцією. На прикладі кар'єра ПАТ "Полтавський ГЗК" виконано аналіз похилих ділянок існуючих поздовжніх ухилів постійних технологічних і тимчасових автомобільних трас. Розраховані рекомендовані поздовжні ухили автомобільних доріг для глибоких горизонтів Полтавського кар'єра. Виконано порівняння існуючих поздовжніх ухилів постійних технологічних і тимчасових доріг, проектних величин і рекомендованих. uk_UA
dc.description.abstract The paper presents a study of impact of constructive improvement of the mine dump trucks on parameters of the transport communications and formation of a highwall in the open pit. With the help of the improved tractive effort of the trucks it is possible to increase a longitudinal slope of the roads with their ensured safety. Dependence between increasing longitudinal slope of the roads and further separation of the pit walls was studied. A ratio of applied longitudinal slope of the road to the recommended slope was specified by a logarithmic function. Inclined areas of the existing longitudinal slopes in the constant technological and temporary motor roads were analyzed in the "Poltava GOK" open pit. The recommended longitudinal gradients of the roads were calculated for deep horizons of the Poltava open pit. The design and recommended values of the existing longitudinal slopes in the constant technological and temporary roads were compared. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Геотехнічна механіка
dc.title Влияние эксплуатационно-технических параметров автосамосвала на параметры систем разработки глубокого железорудного карьера uk_UA
dc.title.alternative Вплив експлуатаційно-технічних параметрів автосамоскиду на параметри систем розробки uk_UA
dc.title.alternative Impact of operating and technical characteristics of a dump truck on parameters of the systems of the deep ore pit mining uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 622.684:622.271.324


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис