Показати простий запис статті

dc.contributor.author Gonchar, V.
dc.contributor.author Kalinin, O.
dc.date.accessioned 2016-11-24T17:42:13Z
dc.date.available 2016-11-24T17:42:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331
dc.description.abstract The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading corporations were described. The problems and prospects of the business strategy of extensive growth and diversification were made. uk_UA
dc.description.abstract У статті було проаналізовано важливість мар- кетингу для досягнення сталого розвитку бізнесу, головні стратегії внутрішнього розвитку маркетингу та його рівні розвитку, досягнення конкурентних переваг та головні напрями маркетингового менеджменту. Надано приклади маркетингових стратегій провідних світових корпорацій. Розглянуто проблеми та перспективи стратегій екстенсивного росту бізнесу та його диверсифікації. uk_UA
dc.description.abstract В статье были проанализированы важность маркетинга для достижения устойчивого развития бизнеса, главные стратегии внутреннего развития маркетинга и его уровни развития, достижения конкурентных преимуществ и главные направления маркетингового менеджмента. Даны примеры маркетинговых стратегий ведущих мировых корпораций. Рассмотрены проблемы и перспективы стратегий экстенсивного роста бизнеса и его диверсификации. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Marketing uk_UA
dc.title Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy uk_UA
dc.title.alternative Маркетингові аспекти стратегії сталого розвитку бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговые аспекты стратегии устойчивого развития бизнеса uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138+658.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис