Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Современные тенденции развития маркетинговой деятельности организаций

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ильин, С.Ю.
dc.contributor.author Кочеткова, И.А.
dc.date.accessioned 2016-10-30T17:41:34Z
dc.date.available 2016-10-30T17:41:34Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Современные тенденции развития маркетинговой деятельности организаций / С.Ю. Ильин, И.А. Кочеткова // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 156-157. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108156
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові повідомлення uk_UA
dc.title Современные тенденции развития маркетинговой деятельности организаций uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис