Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегии поведения малой фирмы на местном рынке дифференцированного продукта

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Соловьева, О.А.
dc.date.accessioned 2016-10-26T11:00:10Z
dc.date.available 2016-10-26T11:00:10Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Стратегии поведения малой фирмы на местном рынке дифференцированного продукта / О.А. Соловьева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 117. — С. 131-137. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107835
dc.description.abstract На основе исследования рынка цельномолочной продукции (ЦМП) Украины в общем и отдельно рынка г. Бердянска (Запорожская обл.), оценки тенденции развития ринка ЦПМ проводится анализ возможных конкурентных стратегий производителя, работающего на местном рынке. Рассматриваются стратегии малой (по размеру доли рынка) фирмы при различных условиях. Исследуется проблема ценообразования на продукцию производителя, который функционирует на рынке дифференцированных товаров. Предлагается механизм определения целевых категорий потребителей цельномолочной продукции местного производителя. uk_UA
dc.description.abstract На основі дослідження ринку цільномолочної продукції (ЦМП) України в загалі і зокрема ринку м. Бердянська (Запорізька обл.), оцінки тенденцій розвитку ринку ЦМП проводиться аналіз можливих конкурентних стратегій виробника, що функціонує на місцевому ринку. Розглядаються стратегії малої (за розміром частки ринку) фірми за різних умов. Досліджується проблема ціноутворення на продукцію виробника, який функціонує на ринку диференційованого товару. Пропонується механізм визначення цільових категорій споживачів цільномолочної продукції місцевого виробника. uk_UA
dc.description.abstract The analysis of possible competition strategies of producer at the local market is made. The problem of the price on producer's production, while can be found on differential goods' market is considered in the article. The author suggests the mechanism of special categories of consumer of local producer dairy production. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Стратегии поведения малой фирмы на местном рынке дифференцированного продукта uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис