Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування конкурентної позиції сільськогосподарських підприємств при виході на зовнішній ринок

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кирпиченко, О.В.
dc.contributor.author Старинець, В.Г.
dc.date.accessioned 2016-10-18T14:35:04Z
dc.date.available 2016-10-18T14:35:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Формування конкурентної позиції сільськогосподарських підприємств при виході на зовнішній ринок/ О.В. Кирпиченко, В.Г Старинець // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 236. — С. 43-45. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107332
dc.description.abstract Метою даного наукового дослідження є вивчення конкурентної позиції сільськогосподарських підприємств при виході на зовнішній ринок з метою підвищення економічної ефективності господарської діяльності підприємств аграрного сектору. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Формування конкурентної позиції сільськогосподарських підприємств при виході на зовнішній ринок uk_UA
dc.title.alternative Формирование конкурентной позиции сельскохозяйственных предприятий при выходе на внешний рынок uk_UA
dc.title.alternative Starinetc v.g. formation of the competitive position of the agricultural enterprises in entering the foreign market uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 663:339.13(477.73)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис