Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ніколаєва, Т.М. |
|
dc.date.accessioned |
2016-08-27T16:43:59Z |
|
dc.date.available |
2016-08-27T16:43:59Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) / Т.М. Ніколаєва // Український історичний журнал. — 2011. — № 3. — С. 95-107. — Бібліогр.: 34 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0130-5247 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105632 |
|
dc.description.abstract |
У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в
останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. – період, коли внаслідок нового
економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article presents socio-cultural reference of entrepreneurs of Ukraine in the last
third of XIX – early XX, the period, when because of new economical situation,
members of industrial-commercial stratum become important subject of social work,
which was connected with important stage of educational-cultural progression,
development of charity and sponsorship. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут історії України НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Український історичний журнал |
|
dc.subject |
Історичні студії |
uk_UA |
dc.title |
Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Socio-Cultural Reference of Entrepreneurs of Ukraine (1861–1914) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті