Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ніколаєва, Т.М.
dc.date.accessioned 2016-08-27T16:43:59Z
dc.date.available 2016-08-27T16:43:59Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) / Т.М. Ніколаєва // Український історичний журнал. — 2011. — № 3. — С. 95-107. — Бібліогр.: 34 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5247
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105632
dc.description.abstract У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. – період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства. uk_UA
dc.description.abstract The article presents socio-cultural reference of entrepreneurs of Ukraine in the last third of XIX – early XX, the period, when because of new economical situation, members of industrial-commercial stratum become important subject of social work, which was connected with important stage of educational-cultural progression, development of charity and sponsorship. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут історії України НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Український історичний журнал
dc.subject Історичні студії uk_UA
dc.title Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) uk_UA
dc.title.alternative Socio-Cultural Reference of Entrepreneurs of Ukraine (1861–1914) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис