Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Модель системы управления качеством банковских услуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жаворонкова, О.Р.
dc.date.accessioned 2010-07-29T11:26:15Z
dc.date.available 2010-07-29T11:26:15Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Модель системы управления качеством банковских услуг / О.Р. Жаворонкова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 67. — С. 63-65. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10282
dc.description.abstract В статье разработаны предложения по оценке качества банковских услуг с точки зрения системного подхода. В ней впервые предложен процесс аттестации банковских учреждений как фактор улучшения качества банковских услуг. Представлена модель системы управления качеством банковских услуг. uk_UA
dc.description.abstract In this article work out proposal by evaluation quality of bank services and it is a present interest. This article is propose the process attestation of banks as a factor improvement quality of bank services, and present model manager quality of bank services. uk_UA
dc.description.abstract В статті розробленні пропозиції по оцінці якості банківських послуг. В статті вперше запропанован процес атестації банків, як фактор, якій впливає на якість банківських послуг. А також в статті розглядається модель системи менеджменту якості. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Модель системы управления качеством банковских услуг uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис