Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ріжняк, Р.
dc.date.accessioned 2016-06-09T14:38:42Z
dc.date.available 2016-06-09T14:38:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми / Р. Ріжняк // Український історичний збірник — 2014. — Вип. 17. — С. 339-351. — Бібліогр.: 27 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-5848
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101994
dc.description.abstract У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку наукової думки про історію становлення та розвитку технологій навчання на основі використання комп’ютерної техніки у вищій школі Україні протягом другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні етапи, до яких слід віднести наявні історико-наукові дослідження: історичні дослідження радянської доби (перша половина ХХ століття до кінця 80-х років) та історичні дослідження доби незалежності української держави (з початку 90-х років ХХ століття до наших днів). Зроблено висновок про те, що вивчення становлення та розвитку досліджень з комп’ютеризації навчального процесу дасть можливість з’ясувати важливі та актуальні проблеми становлення і розвитку інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у вишах України. uk_UA
dc.description.abstract В статье исследуются историографические направления и этапы развития научной мысли об истории становления и развития технологий обучения на основе использования компьютерной техники в высшей школе Украины в течение второй половины ХХ в начале XXI века. Определены два историографические этапы, к которым следует отнести имеющиеся историко-научные исследования: исторические исследования советского периода (первая половина ХХ века до конца 80-х годов) и исторические исследования эпохи независимости украинского государства (с начала 90-х годов ХХ века до наших дней). Сделан вывод о том, что изучение становления и развития исследований по компьютеризации учебного процесса позволит выяснить важные и актуальные проблемы становления и развития информатики и информационно-коммуникационных технологий в вузах Украины. uk_UA
dc.description.abstract The article investigates the historiographical trends and stages of development of scientific thought about the history of formation and development of learning technologies based on the use of computer technology in the higher school of Ukraine during the second half of the twentieth century XXI. There are defined two historiographical stages, which include current historical and scientific studies: historical studies of the Soviet period (first half of the twentieth century to the late 80's) and historical research during the period of independent Ukraine (since the early 90-s of XX century to the present day). It is concluded that the study of the formation and development of research on the computerization of the educational process will allow the clarifying of important and urgent problems of formation and development of computer science and communication technology in higher educational establishments of Ukraine. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут історії України НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Український історичний збірник
dc.subject Джерелознавство та історіографія uk_UA
dc.title Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ — на початку ХХІ століття: історіографія проблеми uk_UA
dc.title.alternative Становление и развитие компьютерных технологий обучения в высшей школе Украины во второй половине ХХ — начале ХХI века: историография проблемы uk_UA
dc.title.alternative The formation and development of computer learning technologies in the higher school of Ukraine in the second half of the XX–XXI century: historiography of a problem uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 93/94:378.1/004.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис