Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Effect of Non-uniform Flow on the Ignition and Combustion in Scramjet Combustor

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Prahlada
dc.contributor.author Govindarajulu
dc.contributor.author Reddy, D.N.
dc.date.accessioned 2016-06-05T18:08:37Z
dc.date.available 2016-06-05T18:08:37Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Effect of Non-uniform Flow on the Ignition and Combustion in Scramjet Combustor / Prahlada, Govindarajulu, D.N. Reddy // Электронное моделирование. — 2007. — Т. 29, № 1. — С. 97-105. — Бібліогр.: 17 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0204-3572
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101628
dc.description.abstract The uniform and nonuniform flow conditions are created at the entry of the combustor by incorporating a Circle to Rectangle Transition duct (CR-Transition duct, for short) in the subsonic and supersonic flows ahead of the combustor. Computational and experimental studies have been carried out on a ramp-cavity based supersonic combustor with supersonic and subsonic transitions. It is observed that the non-uniform three-dimensional flow caused by the presence of the CR-Transition duct, help in ignition of kerosene, while the same could not be achieved with uniform flow at the combustor entry. The experimental and computational investigations are discussed in this paper. uk_UA
dc.description.abstract Условия однородного и неоднородного потоков создаются введением круглого и прямоугольного соединительных воздухопроводов в дозвуковой и сверхзвуковой потоки перед камерой сгорания. Численные и экспериментальные исследования проводились на основе ramp-cavity со сверхзвуковыми и дозвуковыми соединениями. Установлено, что неоднородный трехмерный поток, вызываемый наличием соединительного воздухопровода, способствует зажиганию керосина, что не достигается при однородном потоке на входе камеры сгорания. uk_UA
dc.description.abstract Умови однорідного та неоднорідного потоків створюються уведенням круглого та прямокутного з’єднувальних повітропроводів у дозвуковий та надзвуковий потоки перед камерою згоряння. Чисельні та експериментальні дослідження проводились на основі ramp-cavity з надзвуковими та дозвуковими з’єднаннями. Визначено, що неоднорідний тривимірний потік, викликаний наявністю з’єднувального повітропроводу, сприяє запалюванню керосину, чого не можна досягти за однорідного потоку на вході камери згоряння. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Электронное моделирование
dc.subject Применение методов и средств моделирования uk_UA
dc.title Effect of Non-uniform Flow on the Ignition and Combustion in Scramjet Combustor uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис