Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Прогнозирование изменения профиля колес железнодорожного экипажа вследствие из-носа в процессе эксплуатации

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ушкалов, В.Ф.
dc.contributor.author Мокрий, Т.Ф.
dc.contributor.author Малышева, И.Ю.
dc.contributor.author Безрукавый, Н.В.
dc.date.accessioned 2016-05-26T19:55:42Z
dc.date.available 2016-05-26T19:55:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Прогнозирование изменения профиля колес железнодорожного экипажа вследствие из-носа в процессе эксплуатации / В.Ф. Ушкалов, Т.Ф. Мокрий, И.Ю. Малышева, Н.В. Безрукавый // Техническая механика. — 2015. — № 4. — С. 148-154. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/100792
dc.description.abstract Цель работы заключалась в разработке способа прогнозирования износа и изменения профилей колес железнодорожных экипажей в процессе эксплуатации. Применены методы математического и компьютерного моделирования, численного интегрирования, теории колебаний, статистической динамики. В статье предложен способ прогнозирования износа колес и изменения их профилей с использованием ранее разработанной авторами пространственной математической модели взаимодействия железнодорожного экипажа и пути, позволяющей определять положение и размеры неэллиптических контактных пятен, в том числе при конформном контакте, и распределение по ним нормальных и касательных сил взаимодействия. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягала в розробці способу прогнозування зносу і зміни профілів коліс залізничних екіпажів у процесі експлуатації. Застосовані методи математичного й комп'ютерного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. У статті запропоновано спосіб прогнозування зносу коліс і зміни їх профілів із використанням раніше розробленої авторами просторової математичної моделі взаємодії залізничного екіпажа і колії, яка дозволяє визначати положення і розміри нееліптичних контактних плям, у тому числі при конформному контакті, та розподіл по них нормальних і дотичних сил взаємодії. uk_UA
dc.description.abstract The investigation objective was to develop the technique for predicting railway vehicle wheels wear and changes in their profiles in operation. Methods of mathematical and computer simulation, numerical integration, oscillation theory, statistic dynamics are employed. The paper discusses the technique for predicting wheels wear and changes in their profiles based on the early developed 3D mathematical model of interactions between the railway vehicle and the track resulting in the determination of the position and sizes of non-elliptic contact spots, including the conform contact, and distribution of normal and tangential forces of interaction using these spots. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Прогнозирование изменения профиля колес железнодорожного экипажа вследствие из-носа в процессе эксплуатации uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис