Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Исследование влияния профилей головок рельсов на динамику грузового вагона при его движении по криволинейным участкам пути

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Безрукавый, Н.В.
dc.date.accessioned 2016-05-26T19:08:31Z
dc.date.available 2016-05-26T19:08:31Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Исследование влияния профилей головок рельсов на динамику грузового вагона при его движении по криволинейным участкам пути / Н.В. Безрукавый // Техническая механика. — 2015. — № 3. — С. 92-99. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/100777
dc.description.abstract В данной статье рассматривается целесообразность использования асимметричных профилей головок рельсов на криволинейных участках пути. Целью данной работы был анализ влияния изменения профилей головок внутреннего и внешнего рельса на процессы качения колесных пар и динамические показатели вагона при его движении по криволинейным участкам пути. Для этого использовалась математическая модель движения грузового вагона, которая учитывала геометрические параметры контактирующих поверхностей и предусматривала возможность задания различных профилей колес и рельсов. uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглядається доцільність використання асиметричних профілів головок рейок на криволінійних ділянках колії. Метою даної роботи був аналіз впливу зміни профілів головок внутрішньої та зовнішньої рейки на процеси кочення колісних пар і динамічні показники вагона при його русі по криволінійних ділянках колії. Для цього використовувалася математична модель руху вантажного вагона, яка враховувала геометричні параметри контактуючих поверхонь і передбачала можливість завдання різних профілів коліс і рейок. uk_UA
dc.description.abstract The present paper deals with advantages of asymmetric railhead profiles on the curved track. The research under consideration has been aimed at analyzing the influence of introducing changes to railhead profiles of the inner and outer rail on wheel sets rolling and dynamic parameters of the freight car running on the curved track. For this purpose we used a mathematic model of the freight car motion, which took into consideration geometrical parameters of contacting surfaces, with provision for setting various profiles of wheels and rails. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Исследование влияния профилей головок рельсов на динамику грузового вагона при его движении по криволинейным участкам пути uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис