Пустовая, С.В.(Кибернетика и системный анализ, 2009)
Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглядається залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: ...
Пустовая, С.В.(Кибернетика и системный анализ, 2010)
Розглянуто математичні моделі call-центрів, які враховують повторні виклики, а також специфіку і основні аспекти складання моделей call-центрів як систем з повторними викликами. Розглянуто системи масового обслуговування ...
Коба, Е.В.; Пустовая, С.В.(Кибернетика и системный анализ, 2012)
Розглянуто системи обслуговування з циклічним часом очікування. Наведено результати угорського математика Л. Лакатоша, зроблено їх узагальнення і вказано можливі сфери застосування.