Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чайковська, М.П.
dc.date.accessioned 2016-04-13T19:35:41Z
dc.date.available 2016-04-13T19:35:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи / М.П. Чайковська // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 250-256. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98408
dc.description.abstract Проаналізовані тенденції розвитку туристичного ринку в Україні, виявлено актуальні проблеми і особливості галузі, запропонована агентна імітаційна модель підтримки прийняття рішень з ціллю втримання фірмою долі ринку, сформульовано рекомендації на базі проведення модельних експериментів. uk_UA
dc.description.abstract The trends of development of the tourism market in Ukraine. Identified current problems and peculiarities of the industry. Proposed agent-based simulation model for decision support firm to retain market share. It makes recommendations on the basis of modeling experiments. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи uk_UA
dc.title.alternative Analytical support for decision-making at the tourist market under crisis conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.486.(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис