Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Федорова, Н.Є.
dc.contributor.author Соловйов, І.О.
dc.date.accessioned 2016-04-08T18:12:15Z
dc.date.available 2016-04-08T18:12:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077
dc.description.abstract Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства. uk_UA
dc.description.abstract The existing approaches to the interpretation of definition "marketing mix" are analyzed and generalized. The external and internal environment of marketing is reviewed. The principles that should govern the development of the marketing mix of the company are formed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства uk_UA
dc.title.alternative The nature and content of the marketing mix as a tool of business management uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис