Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Федорова, Н.Є. |
|
dc.contributor.author |
Соловйов, І.О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-08T18:12:15Z |
|
dc.date.available |
2016-04-08T18:12:15Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98077 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The existing approaches to the interpretation of definition "marketing
mix" are analyzed and generalized. The external and internal environment of marketing is reviewed. The principles that should govern the development of the marketing mix of the company are formed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The nature and content of the marketing mix as a tool of business management |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті