Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Яхкинд, В.П.
dc.date.accessioned 2016-04-05T19:32:02Z
dc.date.available 2016-04-05T19:32:02Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції / В.П. Яхкинд // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 203-205. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97980
dc.description.abstract Целью исследования в статье является теоретическое обоснование и разработка методических подходов относительно рыночного и экономического обоснования выбора маркетинговой стратегии предприятия. В качестве специальных методов исследования в работе использовались – общие методы экономики, теоретическое обобщение, анализ, синтез и графический метод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження у статті є теоретичне обґрунтування та розробка методичних підходів щодо ринкового та економічного обґрунтування вибору маркетингової стратегії підприємства. У якості спеціальних методів дослідження у роботі використовувалися – загальні методи економіки, теоретичне узагальнення, аналіз, синтез та графічний метод. uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис