Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Татаринцева, А.С.
dc.date.accessioned 2016-04-05T19:29:15Z
dc.date.available 2016-04-05T19:29:15Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 198-200. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97977
dc.description.abstract Недостаточность освещения данной темы легла в основу исследования, выявления предпосылок, принципов развития и основных аспектов внедрения маркетингового сотрудничества в сфере туризма Украины. uk_UA
dc.description.abstract Недостатність висвітлення даної теми лягла в основу дослідження, виявлення передумов, принципів розвитку і основних аспектів впровадження маркетингового співробітництва в сфері туризму України. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис