Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Татаринцева, А.С. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-05T19:29:15Z |
|
dc.date.available |
2016-04-05T19:29:15Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 198-200. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97977 |
|
dc.description.abstract |
Недостаточность освещения данной темы легла в основу исследования, выявления предпосылок, принципов развития и основных аспектов внедрения маркетингового сотрудничества в сфере туризма Украины. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Недостатність висвітлення даної теми лягла в основу дослідження, виявлення передумов, принципів розвитку і основних аспектів впровадження маркетингового співробітництва в сфері туризму України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні аспекти маркетингового співробітництва в сфері туризму |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті