Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Малевській, Е.З. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-05T19:27:24Z |
|
dc.date.available |
2016-04-05T19:27:24Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Стратегія формування та досягнення конкурентних переваг промисловим підприємством / Е.З. Малевській // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 191-195. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/97974 |
|
dc.description.abstract |
Достижение конкурентных преимуществ является целью и результатом стратегического управления предприятия, концентрированным проявлением лидерства среди конкурентов. Их особенности и механизм достижения представляют собой один из ключевых факторов конкурентоспособности. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Досягнення конкурентних переваг є метою і результатом стратегічного управління підприємства, концентрованим проявом лідерства серед конкурентів. Їх особливості і механізм досягнення представляють собою один із ключових факторів конкурентоспроможності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Интеллектуальный капитал и конкурентоспособность организаций – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Стратегія формування та досягнення конкурентних переваг промисловим підприємством |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті