Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Шубін, С. |
|
dc.date.accessioned |
2010-07-06T08:44:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-06T08:44:02Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент — 2007. — № 4. — С. 65-73. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2078-1873 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9687 |
|
dc.description.abstract |
В сучасному світі все більшого значення набувають політичні процеси, пов’язані із утвердженням демократичних цінностей, інтеграцією політичного простору, глобалізацією. Одне з найважливіших питань, яке постійно вимагає якісного розв’язання, пов’язане з дослідженням і аналізом актуальних проблем у світі політики. Тим більше, що політичний аналіз, його дані та висновки є основою для складання політичних прогнозів, на базі яких політичним менеджментом приймаються політичні рішення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Політичні інститути і процеси |
uk_UA |
dc.title |
Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті