Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шубін, С.
dc.date.accessioned 2010-07-06T08:44:02Z
dc.date.available 2010-07-06T08:44:02Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент — 2007. — № 4. — С. 65-73. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9687
dc.description.abstract В сучасному світі все більшого значення набувають політичні процеси, пов’язані із утвердженням демократичних цінностей, інтеграцією політичного простору, глобалізацією. Одне з найважливіших питань, яке постійно вимагає якісного розв’язання, пов’язане з дослідженням і аналізом актуальних проблем у світі політики. Тим більше, що політичний аналіз, його дані та висновки є основою для складання політичних прогнозів, на базі яких політичним менеджментом приймаються політичні рішення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.subject Політичні інститути і процеси uk_UA
dc.title Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис