Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Визначення підходів до ребрендингу промислового міста

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ґудзь, П.В.
dc.date.accessioned 2016-02-26T14:55:13Z
dc.date.available 2016-02-26T14:55:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421
dc.description.abstract Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи туристів. uk_UA
dc.description.abstract Is given based on the analysis of the literature author interpretation essentially rebranding and content management as a tool for marketing the city. A study of the practice of rebranding foreign cities, proposed approaches to industrial rebranding of Zaporizhzhya city - based target groups of tourists. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Визначення підходів до ребрендингу промислового міста uk_UA
dc.title.alternative Prescribe the rebranding industrial city uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332.012


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис