dc.contributor.author |
Бойко, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-12T07:52:34Z |
|
dc.date.available |
2016-02-12T07:52:34Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Комплексний підхід щодо врахування регіонального маркетингового середовища в культурній діяльності / В. І. Бойко // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 230-233. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94802 |
|
dc.description.abstract |
Маркетинг є одним з провідних інструментів менеджменту в організаціях культури. За допомогою маркетингу організації культури вирішують різні задачі своєї діяльності – регіональні, соціальні, благодійні, культурно-просвітницькі, науково-дослідні, залучаючи для цього різноманітні форми суспільної та державної підтримки. Різні цілі діяльності організацій культури вимагають виділення окремих напрямів їх маркетингової стратегії. Організації культури орієнтують свою роботу не тільки на відвідувачів, а й на осіб, які виявляють їм різні види підтримки. Виділені напрямки маркетингу набувають особливої актуальності у вітчизняних умовах, коли організації культури змушені шукати альтернативи державним джерелам фінансування, залучаючи фінансові кошти від населення, комерційних і некомерційних організацій всередині країни та за кордоном. У системі маркетингу організацій культури велике значення має регіональне маркетингове середовище, тобто сукупність елементів, що формують і обумовлюють можливості організації з оволодіння конкретним споживчим ринком. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Маркетинг является одним из ведущих инструментов менеджмента в организациях культуры. С помощью маркетинга организации культуры решают разные задачи своей деятельности - региональные, социальные, благотворительные, культурно-просветительские, научноисследовательские, привлекая для этого различные формы общественной и государственной поддержки. Разные цели деятельности организаций культуры требуют выделения отдельных направлений их маркетинговой стратегии. Организации культуры ориентируют свою работу не только на посетителей, но и лиц, которые оказывают им различные виды поддержки. Выделенные направления маркетинга приобретают особую актуальность в отечественных условиях, когда организации культуры вынуждены искать альтернативы государственным источникам финансирования, привлекая финансовые средства от населения, коммерческих и некоммерческих организаций внутри страны и за рубежом. В системе маркетинга организаций культуры большое значение имеет региональное маркетинговая среда, то есть совокупность элементов, формирующих и обусловливают возможности организации по овладению конкретным потребительским рынком. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Marketing is a leading tool management in cultural organizations. With marketing organization culture solve various problems of its activities - regional, social, charitable, cultural, educational, research, involvement of the various forms of social and governmental support. Other goals of cultural organizations require allocation of separate areas of their marketing strategy. Culture of the orient their work not only for visitors but also for people who show them various types of support. Dedicated marketing channels are particularly important in the domestic environment where cultural organizations are forced to seek alternative sources of financing state, attracting funds from the public, commercial and non-profit organizations in the country and abroad. In the system of marketing organizations culture is of great importance regional marketing environment, ie the set of elements that shape and determine the possibility of mastery of specific consumer market. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Точка зрения |
uk_UA |
dc.title |
Комплексний підхід щодо врахування регіонального маркетингового середовища в культурній діяльності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Комплексный подход по учету региональной маркетинговой среды в культурной деятельности |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Comprehensive approach to considering the regional environment in marketing cultural activities |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
332.145:338.23:304.44 |
|