Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Явление коллоквиализации в рекламных текстах

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кагья, А.М.
dc.date.accessioned 2016-02-11T19:10:01Z
dc.date.available 2016-02-11T19:10:01Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Явление коллоквиализации в рекламных текстах / А.М. Кагья // Культура народов Причерноморья. — 2000. — № 13. — С. 127-129. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94687
dc.description.abstract Данная статья рассматривает явление коллоквиализации на фонетическом, лексическом и грамматическом уровнях. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Явление коллоквиализации в рекламных текстах uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис