Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Франчайзинг – стратегия проникновения на зарубежные рынки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Буценко, И.Н.
dc.date.accessioned 2016-02-10T13:17:40Z
dc.date.available 2016-02-10T13:17:40Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Франчайзинг – стратегия проникновения на зарубежные рынки / И.Н. Буценко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 7-9. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94144
dc.description.abstract Цель статьи – выделить особенности и факторы роста франчайзинга, как стратегии проникновения на зарубежные рынки. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – виділити особливості і чинники зростання франчайзингу, як стратегії проникнення на зарубіжні ринки. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Международная экономическая интеграция и экономическое сотрудничество как факторы социально-экономического развития – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Франчайзинг – стратегия проникновения на зарубежные рынки uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис