Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Поліщук, Т.В. |
|
dc.date.accessioned |
2010-06-30T14:21:29Z |
|
dc.date.available |
2010-06-30T14:21:29Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.) / Т.В. Поліщук // Історія народного господарства та економічної думки України. — 2008. — Вип. 41. — С. 153-162. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0320-4421 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9399 |
|
dc.description.abstract |
У статті вивчаються й аналізуються особливості формування найбільш відомих українських брендів. Висвітлюються питання впливу брендів на розвиток сучасної економіки України та характерні тенденції їх розвитку |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье изучаются и анализируются особенности формирования наиболее известных украинских брендов. Освещаются вопросы влияния брендов на развитие современной экономики Украины и характерные тенденции их развития. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article examines and analyzes the peculiarities of the most wellknown Ukrainian brands. Describes the influence of brands on the development of the modern economy of Ukraine and the characteristic trends of their development. |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України" |
uk_UA |
dc.subject |
Історія народного господарства |
uk_UA |
dc.title |
Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особенности становления и развития украинских брендов (конец XX – начало XXI вв.) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of Ukraine and the development of brand (end of XX – beginning of XXI century) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
659.127.6 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті