Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Японська модель корпоративної соціальної відповідальності: особливості формування та практика реалізації

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шутаєва, О.О.
dc.date.accessioned 2016-02-04T21:48:12Z
dc.date.available 2016-02-04T21:48:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Японська модель корпоративної соціальної відповідальності: особливості формування та практика реалізації / О.О. Шутаєва // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 278, Т. 1. — С. 116-120. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93921
dc.description.abstract У статті розглядається японська модель соціальної відповідальності бізнесу в системі соціально-трудових відносин. Розкриваються характерні риси та особливості формування японської моделі корпоративної соціальної відповідальності в сучасних умовах. Визначаються цілі, зовнішні та внутрішні мотивації розвитку соціальної відповідальності японського бізнесу як основи підвищення ефективності управління, формування і розвитку людського капіталу, зростання добробуту учасників економічних відносин, а також стабільного соціально-економічного розвитку суспільства. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается японская модель социальной ответственности бизнеса в системе социально-трудовых отношений. Раскрываются характерные черты и особенности формирования японской модели корпоративной социальной ответственности в современных условиях. Определяются цели, внешние и внутренние мотивации развития социальной ответственности японского бизнеса как основы повышения эффективности управления, формирования и развития человеческого капитала, роста благосостояния участников экономических отношений и стабильного социально-экономического развития общества. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the Japanese model of corporate social responsibility in the system of social and labor relations. Reveals the characteristics and peculiarities of the Japanese model of corporate social responsibility in the modern world. The objectives, external and internal motivation of Japanese business social responsibility as a basis for improving the management, formation and development of human capital, the growth of the welfare of participants in economic relations and sustainable socio-economic development of society. Social responsibility in Japan is largely due to the cultural traditions of the country. Japanese model provides for social cohesion at the level of the industrial group. Business management is focused not only on making a profit, and is based on a correct perception of society and the world, aware of its responsibility to society and the quest for the progress of civilization as a whole. International practice social responsibility shows that the existing national models of social responsibility in the world have their own characteristics and peculiarities due, on the one hand, the general trends of globalization and on the other - national characteristics of the historical and cultural development, the influence of ethnic traditions, the mentality. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Японська модель корпоративної соціальної відповідальності: особливості формування та практика реалізації uk_UA
dc.title.alternative Японская модель корпоративной социальной ответственности: особенности формирования и практика реализации uk_UA
dc.title.alternative Japanese model of corporate social responsibility: features of formation and realization practice uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.242+65.011


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис