Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

З історії функціонування брендів на українському ринку (від стародавніх часів до початку ХХІ ст.)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Поліщук, Т.В.
dc.date.accessioned 2010-06-30T11:22:05Z
dc.date.available 2010-06-30T11:22:05Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation З історії функціонування брендів на українському ринку (від стародавніх часів до початку ХХІ ст.) / Т.В. Поліщук // Історія народного господарства та економічної думки України. — 2007. — Вип. 39-40. — С. 168-178. — Бібліогр.: 22 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0320-4421
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9376
dc.description.abstract У статті вивчаються та аналізуються питання історії виникнення перших брендів, виходу зарубіжних брендів на український ринок та формування найбільш відомих українських брендів. Висвітлюються питання впливу брендів на розвиток сучасної економіки України та характерні тенденції їх розвитку. uk_UA
dc.description.abstract В статье изучаются и анализируются вопросы возникновения первых брэндов, выхода зарубежных брэндов на украинский рынок и формирования наиболее известных украинских брэндов. Освещаются вопросы влияния брэндов на развитие современной экономики Украины и характерные тенденции их развития. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України" uk_UA
dc.subject Історія народного господарства uk_UA
dc.title З історії функціонування брендів на українському ринку (від стародавніх часів до початку ХХІ ст.) uk_UA
dc.title.alternative Из истории функционирования брендов на украинском рынке (с древнейших времен до начала XXI в.) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис