Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Райко, Д.В
dc.date.accessioned 2016-01-28T21:32:59Z
dc.date.available 2016-01-28T21:32:59Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис