Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Зайцев, А.С. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-27T16:59:54Z |
|
dc.date.available |
2016-01-27T16:59:54Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Применение информационных систем в рекламной сфере / А.С. Зайцев // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 277. — С. 18-22. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93430 |
|
dc.description.abstract |
В статье детально рассмотрен вопрос использования информационных систем в сфере
рекламной деятельности с целью автоматизации основных процессов ее функционирования для
повышения уровня производительности и оптимизации управления. Проведен анализ структуры
информационной системы, ее свойств и составлен ряд рекомендаций по их внедрению. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті детально розглянуто питання стосовно використання інформаційних систем у
сфері рекламної діяльності з метою автоматизації основних процесів її функціонування для підвищення
рівня продуктивності та оптимізації управління. Проведено аналіз структури інформаційної системи, її
властивостей та запропоновані рекомендації по їх впровадженню. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The modern innovation technologies make a wide spectrum of abilities for enterprises which aim the
further developing and surviving in modern conditions of the business. That’s why the understanding and right
evaluation of available information and technical resources that can help to make right decision are so
important.
A research purpose consists of studying and analysis of the requirements to automatic information systems in
advertising services and also defining of their basic properties and determination of the main aspects of
development and implementation of the information systems in advertising services.
The advertising is connected with the processes of collection and processing the data which is in a convenient
and well-perceived form. The information system which is used in advertising services allows solving operative
questions connected to the strategic and tactic planning. Also it helps in accounting and management.
Process of implementation of the information system is a very important thing because it requires being very
correct and adequate in the planning of the tasks for its implementation. So there was formulated a set of
recommendations:
1. it’s very important to determine the aim of creation of the information system maximum correctly;
2. it’s better to consult from the professional about analyzing the enterprise activity because the incorrect
implementation of the information system can lead to many different problems and additional costs;
3. before the implementation one needed to analyze existing information systems and then choose the most
convenient;
4. the moment of implementation must be the most important process, the rest of the processes should be in the
background. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Применение информационных систем в рекламной сфере |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Застосування інформаційних систем у рекламній сфері |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Applying of the information systems to advertising services |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330:519.7 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті