Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Применение информационных систем в рекламной сфере

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зайцев, А.С.
dc.date.accessioned 2016-01-27T16:59:54Z
dc.date.available 2016-01-27T16:59:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Применение информационных систем в рекламной сфере / А.С. Зайцев // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 277. — С. 18-22. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93430
dc.description.abstract В статье детально рассмотрен вопрос использования информационных систем в сфере рекламной деятельности с целью автоматизации основных процессов ее функционирования для повышения уровня производительности и оптимизации управления. Проведен анализ структуры информационной системы, ее свойств и составлен ряд рекомендаций по их внедрению. uk_UA
dc.description.abstract У статті детально розглянуто питання стосовно використання інформаційних систем у сфері рекламної діяльності з метою автоматизації основних процесів її функціонування для підвищення рівня продуктивності та оптимізації управління. Проведено аналіз структури інформаційної системи, її властивостей та запропоновані рекомендації по їх впровадженню. uk_UA
dc.description.abstract The modern innovation technologies make a wide spectrum of abilities for enterprises which aim the further developing and surviving in modern conditions of the business. That’s why the understanding and right evaluation of available information and technical resources that can help to make right decision are so important. A research purpose consists of studying and analysis of the requirements to automatic information systems in advertising services and also defining of their basic properties and determination of the main aspects of development and implementation of the information systems in advertising services. The advertising is connected with the processes of collection and processing the data which is in a convenient and well-perceived form. The information system which is used in advertising services allows solving operative questions connected to the strategic and tactic planning. Also it helps in accounting and management. Process of implementation of the information system is a very important thing because it requires being very correct and adequate in the planning of the tasks for its implementation. So there was formulated a set of recommendations: 1. it’s very important to determine the aim of creation of the information system maximum correctly; 2. it’s better to consult from the professional about analyzing the enterprise activity because the incorrect implementation of the information system can lead to many different problems and additional costs; 3. before the implementation one needed to analyze existing information systems and then choose the most convenient; 4. the moment of implementation must be the most important process, the rest of the processes should be in the background. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Применение информационных систем в рекламной сфере uk_UA
dc.title.alternative Застосування інформаційних систем у рекламній сфері uk_UA
dc.title.alternative Applying of the information systems to advertising services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330:519.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис