Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Исторические предпосылки и теоретические основания синтеза искусств как явления художественной культуры рубежа XIX-XX веков

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кокорина, Е.Г.
dc.date.accessioned 2016-01-25T17:34:32Z
dc.date.available 2016-01-25T17:34:32Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Исторические предпосылки и теоретические основания синтеза искусств как явления художественной культуры рубежа XIX-XX веков / Е.Г. Кокорина // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 276. — С. 40-42. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93291
dc.description.abstract В данной статье рассматриваются ключевые тенденции развития системы искусства, которые дополняют и обусловливают друг друга: сохранение видовой обособленности и стремление к синтезу искусств. Целью работы является анализ предпосылок и оснований для активизации синтеза искусств на рубеже XIX-XX веков. Противопоставленный художественной разобщённости синтез становится закономерной особенностью культуры переходного периода, одной из целей которой было объединение возможностей всех видов искусства. uk_UA
dc.description.abstract У статті, що пропонується, розглядаються ключові тенденції розвитку системи мистецтва, які доповнюють та обумовлюють одна одну: збереження видової відособленості й прагнення до синтезу мистецтв. Метою роботи є аналіз передумов і підстав для активізації синтезу мистецтв на рубежі XIX-XX століть. Протиставлений художньої роз'єднаності синтез стає закономірною особливістю культури перехідного періоду, однією з цілей якої було об'єднання можливостей усіх видів мистецтва. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the key trends in the development of art that complement one another: the preservation of isolation of each kind of art, the separation of new ones; and tendency of synthesis of arts, their principles and rules. Both of these trends are fruitful and co-exist throughout the history of culture. Stable periods are characterized by a gradual development of art in its separate kinds; the inclination for synthesis is a constructive attempt to find new ways in response to the unstable situation in the culture. The aim of the article is to analyze the preconditions and foundations of the art synthesis activation at the turn of the 19th-20th centuries. The synthesis gives the opportunity to get rid of a strict canon, which may limit the creative realization. Contrasted to art dissociation, the synthesis becomes the naturally determined feature of the transitional period culture, which aims to bring together all the arts opportunities for integral reality reflection. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Исторические предпосылки и теоретические основания синтеза искусств как явления художественной культуры рубежа XIX-XX веков uk_UA
dc.title.alternative Історичні передумови і теоретичні підстави синтезу мистецтв як явища художньої культури рубежа XIX-XX століть uk_UA
dc.title.alternative Historical background and theoretical foundations of synthesis art as a phenomenon of artistic culture at the turn XIX-XX centuries uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 008:130.123.3"714"


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис