Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Зрелище для всей планеты: церемонии открытия спортивных мегасобытий как креативная презентация нации

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дункевич, С.Г.
dc.date.accessioned 2016-01-25T16:54:42Z
dc.date.available 2016-01-25T16:54:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Зрелище для всей планеты: церемонии открытия спортивных мегасобытий как креативная презентация нации / С.Г. Дункевич // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 275. — С. 116-120. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93275
dc.description.abstract В статье охарактеризована творческая составляющая церемоний открытия летних и зимних Олимпийских игр на рубеже XX-XXI вв. с позиций зрелищной массовой культуры. Автор показывает, что креативность режиссеров-постановщиков церемоний открытия направлена, прежде всего, на демонстрацию перед глобальной аудиторией социокультурных особенностей страны, принимающей спортивное мегасобытие. Зрелищная прелюдия Олимпиады в виде церемонии открытия призвана закрепить на международном уровне желаемый имидж страны-хозяйки игр, а также повысить узнаваемость самых значимых национальных брендов. uk_UA
dc.description.abstract У статті охарактеризовано творчу складову церемоній відкриття літніх і зимових Олімпійських ігор на рубежі XX-XXI ст. з позицій видовищної масової культури. Автор акцентує увагу на тім, що креативність режисерів-постановників церемоній відкриття спрямована, насамперед, на демонстрацію перед глобальною аудиторією соціокультурних особливостей країни, що приймає спортивну мегаподію. Видовищна прелюдія Олімпіади у вигляді церемонії відкриття має закріпити на міжнародному рівні бажаний імідж країни-господарки ігор, а також підвищити впізнаваність найбільш значущих національних брендів. uk_UA
dc.description.abstract In the article the creative constituent of ceremonies of opening of the Olympic Games on the border of the XX-XXI from positions of spectacle mass culture is described. The special attention is spared to the analysis of direction, scenography and symbolism of ceremonies of opening of the summer Olympic Games in Moscow (1980), Athens (2004), Peking (2008), London (2012), and also winter Olympiad in Sochi (2014). The author shows that creativity of ceremonies’ producers of Games’ opening is directed, foremost, on demonstration before the global audience social and cultural features of a country, which accepted sport megaevents. The spectacle prelude of Olympiad as a ceremony of opening is called to fasten on the international level desired image of a country-hostess of games, and also promote recognizability of most important national brands. For this reason the ceremonies of opening are the important elements of fight for symbolic leadership between the states. During opening of Olympiad a host country comes forward in a role of main triumpher and «first winner» what is especially important in that moment when the complete sets of Olympic rewards are not yet distributed between sportsmen. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Зрелище для всей планеты: церемонии открытия спортивных мегасобытий как креативная презентация нации uk_UA
dc.title.alternative Видовище для всієї планети: церемонії відкриття спортивних мегаподій як креативна презентація нації uk_UA
dc.title.alternative A show for the whole planet: ceremonies of opening of sport mega-event as creative presentations of nations uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 791.6+793.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис