Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання активних методів у професійній підготовці майбутніх філологів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Георгіаді, О.А.
dc.contributor.author Георгіаді, О.К.
dc.date.accessioned 2016-01-23T16:09:51Z
dc.date.available 2016-01-23T16:09:51Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Використання активних методів у професійній підготовці майбутніх філологів / О.А. Георгіаді, О.К. Георгіаді // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 163-166. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92998
dc.description.abstract У статті проаналізовано практичний досвід з використання активних методів у професійній підготовці учителів філологічних спеціальностей. Відзначено позитивний ефект застосування навчальних ігор у цілях формування професійний знань, навичок та вмінь у студентів- філологів на різних етапах їх навчання. Підкреслено мотиваційний потенціал навчальної гри як засобу активізації навчання у вищому навчальному закладі. uk_UA
dc.description.abstract В статье проанализирован практический опыт использования активных методов в профессиональной подготовке учителей филологических специальностей. Отмечен положительный эффект применения учебных игр в целях формирования профессиональных знаний, умений, навыков студентов-филологов на разных этапах их обучения. Подчеркивается мотивационный потенциал учебной игры как средства активизации обучения в вузе. uk_UA
dc.description.abstract Active teaching can be viewed as the organization pedagogical source necessary for quality professional education. The most effective didactic means in terms of active education are games. Application of games in foreign language teaching allows to aim education at the formation of knowledge and skills as well as the formation of students’ professionally important personal traits. It emphasizes the necessity of applying certain kinds of games at different stages of education with the consideration of their peculiarities on the basis of context education technology According to the theory of context education (A.Verbitsky) to overcome the contradiction of the traditional system of education it is necessary to implement the dynamic model of transition from learning activities (e.g. lectures) through quasi professional activities (e.g. games) and professional training activities (e.g. students’ research and projects) to professional activities. The paper provides examples of games as quasi professional activities which have been used for several years in teaching English at the Foreign Philology department in Taurida National V.I.Vernadsky University. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Використання активних методів у професійній підготовці майбутніх філологів uk_UA
dc.title.alternative The application of active teaching methods in the professional education of future philologists uk_UA
dc.title.alternative Использование активних методов в профессиональной подготовке будущих филологов uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.147


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис