Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Неформальные и «дикие» пленэры в Крыму

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кокорина, Е.Г.
dc.contributor.author Якушкова, А.С.
dc.date.accessioned 2016-01-23T16:02:16Z
dc.date.available 2016-01-23T16:02:16Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Неформальные и «дикие» пленэры в Крыму / Е.Г. Кокорина, А.С. Якушкова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 160-162. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92991
dc.description.abstract Данная статья посвящена двум разновидностям художественных практик на открытом воздухе: неформальным и «диким» пленэрам. Целью работы является обзор их развития в Крыму. Неформальные пленэры в СССР рассматриваются как противоположность или альтернатива отдыху и работе в Домах творчества. Современный «дикий» пленэр является трансформацией неформального пленэра. В XXI в. крымские пленэры становятся самодостаточными мероприятиями, которые играют значительную роль в формировании творческих связей и идей. uk_UA
dc.description.abstract Стаття, що пропонується, присвячена двом різновидам художніх практик на відкритому повітрі: неформальним та «диким» пленерам. Метою роботи є огляд їхнього розвитку в Криму. Неформальні пленери у СРСР розглядаються як протилежність або альтернатива відпочинку та роботі у Будинках творчості. Сучасний «дикий» пленер є трансформацією неформального пленеру радянського періоду. У ХХІ ст. кримські пленери перетворюються на самодостатні заходи, що відіграють значну роль у формуванні творчих зв’язків та ідей. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the study of two kinds of artistic practice in the open air in Crimea: informal and “free-wheeling” plein airs. The aim of the work is the review of their history from the beginning of the 20th century. Since the end of the 19th century Crimean landscapes have attracted artist. A whole number of outstanding masters worked here. In the Soviet Union artist came to the Houses of Creativity to rest and work on the open air. Informal plein airs are taken as opposite or alternative to the stay in the Creativity Houses. Nowadays the “free-wheeling” plein air is the transformation of the informal plein air of the soviet period. In the 21st century plein airs are not only the artistic practice, they turn to be the self-sufficient socio-cultural events, which play the important role in the artists’ communication as well as forming of creative ideas and relations. Crimean plein airs promote the favourable image of the region and have an influence on the art of Ukraine. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Неформальные и «дикие» пленэры в Крыму uk_UA
dc.title.alternative Неформальні та «дикі» пленери в Криму uk_UA
dc.title.alternative Informal and “free-wheeling” plein airs in Сrimea uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 008:7.071.1:379.84:7.036.2(477.75)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис