Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Технология разработки нового туристического продукта

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шевчук, Л.Е.
dc.contributor.author Зенцова, О.С.
dc.date.accessioned 2016-01-23T12:15:31Z
dc.date.available 2016-01-23T12:15:31Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Технология разработки нового туристического продукта / Л.Е. Шевчук , О.С. Зенцова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 260. — С. 133-136. — Бібліогр.: 15 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92970
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению теоретических основ туроперейтинга, в частности туристскому продукту, под которым понимается комплекс услуг по перевозке и размещению, оказываемых за общую цену (независимо от включения в общую цену стоимости экскурсионного оборудования и (или) других услуг) по договору о реализации туристского продукта. Новый туристский продукт, наделенный потребительскими свойствами и выступающий на рынке в качестве предложения, должен удовлетворять определенные потребности людей, соответствовать этим потребностям, быть надежным, целостным, завершенным, полностью соответствовать программе обслуживания. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду теоретичних основ туроперейтингу, зокрема туристського продукту, під яким розуміється комплекс послуг з перевезення і розміщення, що надаються за загальну ціну (незалежно від включення в загальну ціну вартості екскурсійного обладнання і (або) інших послуг) за договором про реалізацію туристського продукту. Новий туристський продукт, наділений споживчими властивостями і виступає на ринку в якості пропозиції, повинен задовольняти певні потреби людей, відповідати цим потребам, бути надійним, цілісним, завершеним, повністю відповідати програмі обслуговування. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the theoretical aspects of tour operating business, in particular a tourist product, which refers to a range of transportation and accommodation services, all for one price (regardless of the excursion equipment and /or other services included into the total price) under the contract of selling a tourist product. A new tourist product with consumer properties which is launched in the market as a new offer must satisfy certain requirements of customers. It must be reliable, integral, complete, and fully corresponds to the program service. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Актуальные проблемы гостинично-туристического бизнеса и сервиса uk_UA
dc.title Технология разработки нового туристического продукта uk_UA
dc.title.alternative Технологія розробки нового туристичного продукту uk_UA
dc.title.alternative Technology development of a new tourist product uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.482.22


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис