Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моделирование явления мимикрии в рекламной деятельности

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бакурова, А.В.
dc.date.accessioned 2016-01-23T10:52:42Z
dc.date.available 2016-01-23T10:52:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Моделирование явления мимикрии в рекламной деятельности / А.В. Бакурова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 260. — С. 117-121. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92946
dc.description.abstract Работа посвящена формализации явления рекламной мимикрии методами нечеткой математики, предложенная модель оценки легитимности рекламной мимикрии позволяет предупреждать возникновение неблагоприятных ситуаций и конструировать надежный рекламный продукт. Целью данной работы является моделирование оценки легитимности использования приемов рекламной мимикрии на основе методов нечеткого логического вывода. uk_UA
dc.description.abstract Робота присвячена формалізації явища рекламної мімікрії методами нечіткої математики, запропонована модель оцінки легітимності рекламної мімікрії дозволяє попереджати виникнення несприятливих ситуацій і конструювати надійний рекламний продукт. Метою даної роботи є моделювання оцінки легітимності використання прийомів рекламної мімікрії на основі методів нечіткого логічного виводу. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the formalization of the phenomenon of advertising mimicry through the methods of fuzzy mathematics. The proposed model of evaluating the legitimacy of the advertising mimicry allows preventing the occurrence of negative situations and designing a reliable advertising product. The purpose of this article is to model an assessment of legitimacy of using of advertising mimicry techniques on the basis of methods of fuzzy inference. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Актуальные проблемы гостинично-туристического бизнеса и сервиса uk_UA
dc.title Моделирование явления мимикрии в рекламной деятельности uk_UA
dc.title.alternative Моделювання явища мімікриї у рекламній діяльності uk_UA
dc.title.alternative Modeling the phenomeon of mimicry in advertising uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.46:519.86


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис