Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Использование взаимодействия различных видов искусств на занятиях по развитию речи студентов-иностранцев

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Верник, О.А.
dc.contributor.author Неловкина Берналь, Е.А.
dc.date.accessioned 2016-01-22T21:29:58Z
dc.date.available 2016-01-22T21:29:58Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Использование взаимодействия различных видов искусств на занятиях по развитию речи студентов-иностранцев / О.А. Верник, Е.А. Неловкина Берналь // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 264. — С. 55-57. — Бібліогр.: 1 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92892
dc.description.abstract В статье рассмотрены возможности использования взаимодействия различных видов искусств на занятиях по развитию речи студентов-иностранцев. Предложенный авторами статьи подход способствует личностному развитию творческого воображения и творческого потенциала студентов-иностранцев, позволяет расширить кругозор учащихся, органично осуществить процесс их эстетического воспитания. В статье рассматривались возможности использования произведений А.С. Пушкина в рамках заданного полихудожественного метода. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуті можливості використання взаємодії різних видів мистецтв на заняттях з розвитку мовлення студентів-іноземців. Запропонований авторами підхід сприяє особистісному розвитку творчої уяви та творчого потенціалу студентів-іноземців, дозволяє розширити світосприйняття учнів, органічно здійснити процес їх естетичного виховання. У статті розглядалися можливості використання творів А.С. Пушкіна в рамках поліхудожнього методу. uk_UA
dc.description.abstract The possibilities of the use of the interaction of various forms of art in the classroom for the development of speech foreign students. In the classroom, using the interaction of art to trace the inner relationship of speech, sound, color, space, gesture. Researchers concerned with the development of polyart students (B.P.Yusov, TB Nedaynova, N.Y.Voloshina, O.Miroshnichenko, E.Isaeva, V.I.Leybson, Z.L.Smelkova, E.Kolokoltsev, S.I.Safaryan, T.I.Suhova, V.A.Domansky and others) have pointed out that the most productive are those classes where the student develops the imagination, there is an appeal to his memory. Proposed by the authors approach contributes to the personal development of creative imagination and creativity of foreign students can broaden the horizons of students, organically carry out the process of aesthetic education. The possibility of use of the works of AS Pushkin polyart within a given method. So the prospects for further research zaklyuchayutsya in bringing the works of other prominent authors of Russian literature - Lermontov, Tolstoy, Fyodor Dostoevsky, IA Bunin and others/ uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ uk_UA
dc.title Использование взаимодействия различных видов искусств на занятиях по развитию речи студентов-иностранцев uk_UA
dc.title.alternative Використання взаємодії різних видів мистецтв на заняттях з розвитку мовлення студентів-іноземців uk_UA
dc.title.alternative Interaction using different types of art for employment for speaking foreign students uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc [373.016:82]:7.02


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис