Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Модифікація життєвого циклу бренду

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Приходько, Д.О.
dc.date.accessioned 2016-01-22T17:56:18Z
dc.date.available 2016-01-22T17:56:18Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Модифікація життєвого циклу бренду / Д.О. Приходько // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 11-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92817
dc.description.abstract У статті розглянутий життєвий цикл бренду, визначені існуючі стадії життєвого циклу бренду серед яких: бренд на стадії «розробка», бренд на стадії «впровадження», бренд на стадії «зростання», бренд на стадії «стабілізація», бренд на стадії «згасання», бренд на стадії «вихід з ринку», у тому числі було модифіковано життєвий цикл бренду за рахунок введення стадій «ребрендинг»та повторних стадій: «зростання*», «стабілізація*», «згасання*». Було введено поняття індикатор вартості бренду, що являє собою взаємозв’язок вартості бренду і стадій його життєвого циклу. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрен жизненный цикл бренда, определены существующие стадии жизненного цикла бренда, среди которых: бренд на стадии «разработка», бренд на стадии «внедрение», бренд на стадии «рост», бренд на стадии «стабилизация», бренд на стадии «угасание», бренд на стадии «выход с рынка», в том числе был модифицирован жизненный цикл бренда за счет введения стадий «ребрендинг» и повторных стадий: «рост*», «стабилизация*», «угасание*». Введено понятие индикатор стоимости бренда, который представляет собой взаимосвязь стоимости бренда и стадий его жизненного цикла. uk_UA
dc.description.abstract The research objective is the modification of the brand life cycle by the means of implementing additional stages of the brand life cycle as well as the 'brand equity indicator' definition that will describes the value of the brand through its life cycle. The article presents the brand life cycle, its current stages through which brands pass: the development period, the introductory period, the growth period, the maturity period, the decline period. However, in view of specific character of the brand, the life cycle was modified by additional stages of the brand: the re-branding period and brand on the repeated stages of the growth*, maturity*, decline* periods. Brand lifycycle stages were supposed to be explored as classifying feature that teases out relevant brand types during the classification of the brand. The article contains author's determination of the brand life cycle. The 'brand equity indicator' definition was implemented. Brand of the certain lifecycle stage has appropriate value. Brand equity indicator defines the value of the brand through its lifecycle stages. Brand life cycle modification and brand equity indicator were shown in graphic form. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Модифікація життєвого циклу бренду uk_UA
dc.title.alternative Brand life cycle modification uk_UA
dc.title.alternative Модификация жизненного цикла бренда uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658: 339.138: 338.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис